یزدفردا: زیپ‌لاین لندن است که با عنوان بلندترین زیپ‌لاین درون‌شهری جهان، لقب گرفته است.

به گزارش یزدفردا: در قلب لندن، جایی که هیجان به اوج خود می‌رسد، می‌توانید با زیپ‌لاین "لندن" سفری نفس‌گیر را بین زمین و آسمان تجربه کنید. این زیپ‌لاین، بلندترین زیپ‌لاین درون‌شهری جهان است که با عبور از میان درختان سرسبز پارک اسقف اعظم، منظره‌ای بی‌نظیر از شهر را به شما هدیه می‌دهد.

پروازی بر فراز لندن:

با سوار شدن بر این زیپ‌لاین، سفری ۲۲۵ متری را با سرعتی معادل ۵۰ کیلومتر در ساعت آغاز خواهید کرد. از ارتفاع ۳۵ متری زمین، بر فراز درختان تنومند پارک و نمادهای معروف لندن مانند ساعت بیگ‌بن و ساختمان پارلمان پرواز خواهید کرد.

چشم‌اندازی خیره‌کننده:

در طول این پرواز کوتاه، فرصتی عالی برای تماشای چشم‌اندازهای پانورامای شهر لندن خواهید داشت. کاخ Lambeth، میلبانک و ناین المز از جمله جاذبه‌هایی هستند که می‌توانید از منظره آنها لذت ببرید.

تصور کنید در ارتفاع 35 متری از سطح زمین، در میان انبوه درختان پارک اسقف اعظم لندن، معلق هستید و با سرعتی معادل 50 کیلومتر در ساعت، به سوی پایین می‌لغزید. این، فقط یک تصور نیست، بلکه تجربه‌ای واقعی در زیپ‌لاین لندن است.

مسابقه هیجان‌انگیز:

اگر به دنبال تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر هستید، می‌توانید با دوستان خود مسابقه دهید. سکوی زیپ‌لاین به گونه‌ای طراحی شده که حداکثر ۳ نفر به طور همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند و با یکدیگر مسابقه دهند.

مسیر 225 متری این زیپ‌لاین، شما را به سفری هیجان‌انگیز در میان طبیعت بکر پارک اسقف اعظم می‌برد. در طول این مسیر، می‌توانید از منظره بی‌نظیر شهر لندن، از جمله ساعت بیگ بن، ساختمان پارلمان، کاخ لامبث، میلبانک و ناین المز لذت ببرید.

اطلاعات ضروری

مکان: پارک اسقف اعظم (Archbishop’s Park) در لندن

طول: ۲۲۵ متر

ارتفاع: ۳۵ متر از سطح زمین

سرعت: ۵۰ کیلومتر در ساعت

فصل فعالیت: اوایل خرداد تا اواسط مهر

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر

قیمت بلیط:

بزرگسالان: ۳۰ پوند

دانشجویان: ۱۸.۵۰ پوند

کودکان: ۱۶.۵۰ پوند

نکات:

استفاده از زیپ‌لاین برای افراد بالای ۸ سال مجاز است.

می‌توانید بلیط خود را به صورت آنلاین یا حضوری رزرو کنید.

در زمان سوار شدن به زیپ‌لاین باید ۴۰ دقیقه منتظر بمانید.

زیپ‌لاین در حال حاضر برای ۳ نفر به طور همزمان قابل استفاده است.

لندن فقط مجسمه‌ها و بناهای تاریخی نیست. این شهر پر جنب و جوش، تجربیات هیجان‌انگیزی را نیز برای شما در نظر گرفته است. با زیپ‌لاین لندن، سفری پرماجرا را در قلب این شهر تجربه کنید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای خود رقم بزنید!

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا